S

DİKKAT DİKENLER VE GÜLLER SARAYI YORUMU SPOİLER OLABİLİR!!!
9/10
·540 syf.·
2021 78. kitabı
Aslında bu kitaba başlamamın en büyük sebeblerinden biri Rhysand karakteri içindi. Çok fazla ismini duyunca dedim bi okuyalım bakalım kimmiş bu arkadaş. Önce biraz kitabın konusundan bahsedeyim olabildiğince. Periler ve İnsanlar diye iki tür var. Eskiden insanlar perilerin yanında köle olarak çalıştırılıyormuş büyük bir savaştan sonra insanlar kaçmaya başlamış ve perilerle olan sınıra duvar örülmüş. Feyre adındaki kızımızda küçük kulübesinde yaşlı, sakat babası ve 2 ablasıyla yaşıyor ve geçimlerini sağlayabilmek için ormana gidip avlanıyor. Ormanın en sonuna gitmeleri tehlikeli çünkü periler bazen hayvan kılığına girip ormanda dolaşabiliyor. Yine Feyre ailesini doyurmak için ava çıkmışken bir kurt görüyor ve onu öldürüyor. Akşamına bir adam gelip en yakın adamlarindan birini öldürdüğünü ve bunu ödemek için onun diyarında yaşamak zorunda olduğunu söylüyor ve Feyre de ailesini kurtarmak için gidiyor. Biraz fazla uzatmış olabilirim ama zaten olaylar Feyre gittikten sonra başlıyor. Tamlin'i çok sevdim kitap sonunda Feyre Rhysand ile olacak biliyorum. Ama kalbimin bir tarafı hep Tamlin ile olacak. Ve birbirlerini o kadar severken birbirleri için o kadar şey yapmışken nasil oluyor da Feyre Rhysand ile olacak merakla bekliyorum.. Lucien'e gelince ilk kitapta çok çok sevdim Feyre ile olan ilişkisi arkadaşlığı hiçbir şey söyleyemese bile yardım etmeye çalışması çok güzeldi. İlk kitabi beğendim. Ama okuyanların çoğu ikinci kitabi okuyunca ilk kitap çokta güzel gelmiyor diyorlar ben bunu biraz Rhysand'a bağlıyorum onunla ilgisi olabilir tabii xjbwnsjs Rhysand karakterini de sevdim ama öyle birşey olmasi lazim ki Tamlin için canın cehenneme diyebilmem lazım... Kitap perilerle ilgili diye önyargınız olmasın gayet güzel işlenmişler. Ve fantastik seviyorsanız bu kitabi ve seriyi de
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma
S
Ben de aynı şeyi düşünüyorum açıkçası, Tamlin'i daha çok seviyorum ve terk edilmesi beni çok üzecek.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nikolai Lantsov fanlığımın 2. senesi kutlu olsun
Çok mutluyum Öncelikle sanırım nikolai lantsov isimli efsonun kim olduğunu tanitmam gerekiyor. Nikolai lantsov Gölge ve Kemik serisindeki yan karakterdir ama neredeyse en çok sevilen karakterdir. 2 yıl önce gölge ve kemik i okuduğumda favorim darklingdi.Evde darkling candır diye bağırdığım zamanları hatırlıyorum snnsnsnsnsbsbksnsns.Hiç kimse benim için darklingin yerini tutamaz diyodum taki serinin 2.kitabınında Nikolaiyle tanışana kadar... Kitaba ilk girdiği SF de ilk cümlesinde aşık oldum ona.çok ciddiyim .Sayfalar ilerledikçe dahada çok bağlandım bu yakışıklıya.Ve inanır mısınız darkling kalbimdeki yeri azaldı ve yerine nikolai geldi.Bidaha evde darkling diye bağırmadim. Ben aslında nikolaiyi gerçekten sevdiğimi 3. Kitaptaki acıklı bir sahnede anladım .Öldü sanmıştım.Ve kendimi odaya kitleyip o kadar çok ağladım ki ve aynı zamanda darkling ede sovdum çünki hak etti. Sonra 2 saat sonra kitabı yeniden elime almaya cesaret ettiğimde ölmediğini anladım.Resmen sevinç çığlıkları attım.Evet darkling nikolaiyi öldürmemişti ama benim için o gün ölmüştü.Darkping fanlarjndan bazıları darklingin nikolaiye yaptığı şeyde haklı diyolar .Ya gerçekten tanıdığım tek aklı başında darkling fanı @revengeofthedeku .Ciddiyim,keşke herkes senin gibi olsa ama değiller.İlk aklı başında darkling fanı olarak tarihe adını altın harflerle yazdirdin. Seriyi bitirdiğimde fazla mutlu değildim çünkü daha farklı bitsin istiyodum,ama olsun genede fena değildi. Bu uygulamayı indirme amacım insanlara nikolaiyi tanıtmak ve sevdirmek ti.Ve tanittigimi düşünüyorum. nejddddjdj .NİKOLAİ LANTSOV AŞKTIR Ve bahsetmek istediğim bi kişi daha var sksmsmsmnssnsns Kitaplara Sevdalı sen benim bu uygulamada dm den konuştuğum ilk nikolai fanisin.Seninle az nikolaiyi övmedik bu yüzden seni yazmasam
Aşk
S
Darkling canım çok harcandı kalbim kırılıyor
gölge ve kemik kitap yorumu
5/10
·384 syf.··
2023 20. kitabı
Öncelikle uyarayım, bu kitaba benim kadar düşük puan vereni daha önce görmemiş olabilirsiniz. - Alina, güçlü büyücüler topluluğu Grisha’ya katılmak üzere Ordu tarafından yetimhaneden alındığında adım atacağı dünyadan bihaberdir. Çocukluk arkadaşının-HİÇ SEVMEM ADI MALYEN VE GERÇEKTEN ADININ İLK HECESİNİ YANSITIYOR- bir baskın sırasında ölümün kıyısından dönmesi, Alina’nın korkuları ve kaderiyle yüzleşmesine neden olur. Grisha dünyası tehlikelidir ve gizlenmiş birçok tuzağı da barındırmaktadır. Çok geçmeden kendini krallığı tehdit eden karanlığın karşısında bulan Alina vereceği savaşın henüz başındadır. ᕙᕗ Evet! Yaklaşık beşinci okuyuşum ve yorumunu üçüncü kez girişim. Öncelikle seriyi çok sevdiğimden kitabı bu kadar fazla okuduğumu söyleyemem. İlk çıktığında kitabı almıştım. Daha sonra ikinci kitabı alınca hatırlamak için tekrar okumuştum. Daha sonra üçüncüyü sipariş etmişken tekrar okumuştum fakat sipariş gelmemişti sksmsksj (Lima'nın bahtsız kaderi.) Bir kere de sırf Karanlıklar Efendisi'ni özlediğimden okumuştum. (Yaş 13.) Konuya gelirsek.... Ana karakterimiz Alina hayatı boyunca içindeki gücü farkında varmadan bastırmış, aslında yaşadığı krallık olan Ravka topraklarını tehdit eden Karanlıklar Diyarı'nı yok edecek güce, ışığa sahip bir kızdır. Patlak veren olaylar sonucunda onun 'Güneşin Elçisi' olduğu ortaya çıkar ve Karanlıklar Efendisi ile saraya gider. Grishalarla aldığı eğitimler falan derken olaylar gelişir. Arka kapakta eklediğim kısmı görmüşseniz Malyen'den nefret ediyorum ve Mal'ın ismini daha fazla yorumumda geçirmek istemiyorum. -YA DA GEÇİRECEĞİM. KIZ GÜCÜNÜ KULLANINCA GÜZELLEŞİYOR VE APTAL MALYEN'İN ONA AŞIK OLDUĞU JETONU O ZAMAN DÜŞÜYOR. Bİ' GİT ÇOCUK KANDIRIYORSUN SANKİ.- Dili güzel ve akıcı fakat beni rahatsız eden çok şey vardı. Grishalarla
Kitap Yorumu
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma
S
Hiç sorma ya Darkling nasıl göz ardı edilir ya