Ne demiş Yunus, Gelin Tanış olalım işi kolay kılalım, sevelim, sevilelim bu dünya kimseye kalmaz,
Yaşamın temelinin SEVGİ olduğuna inanan
okudukça, insanları gördükçe artık Nihilist.
Bir ilişkiyi kaybetmekten daha kötü olanı anlamı kaybetmektir. Eğer yalnızca ilişkiyi Kaybedersen bu, insan olduğunu gösterir ama ilişki kurmanın anlamlı olduğu inancını kaybedersen bu en insani özelliğini kaybetmek olur.
Yolumun üstünde bir tuzak kurdun,
Birde diyorsun ki: Yürü iznim var.
Cihanda kudretin onun isteğine hakim,
Beni yürüten sen, adım günahkar..”
ÖMER HAYYAM