Mariah

Mariah
@saturnfamesi
Ahlaklı ya da ahlakdışı kitap diye bir şey yoktur. İyi yazılmış ya da kötü yazılmış kitap vardır.

Mariah

, bir kitap okudu
Puan vermedi·240 syf.·
8 günde okudu
·
2025 37. kitabı
Friedrich Engels
8.6/10 · 1.691 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Mariah

, bir kitabı yarım bıraktı
Victor Hugo
8.5/10 · 42,2bin okunma
Şu çok ünlü soruyu burada cevaplamakta fayda var: “Arkadaş kalabilir miyiz?” Eğer ilişkiyi bitirmemek için yeni bahaneler arıyorsanız kalabilirsiniz. Hedefiniz gerçekten ayrılıksa kalamazsınız. En azından uzun bir süre. Çünkü zaten bizim üzerinde konuştuğumuz ilişki biçiminde doğası gereği arkadaşlığın ve dostluğun da içeriği zedelendi. Yeterince yanında olamadınız belki. Belki ihmal ve istismar ettiniz birbirinizi. Kırdınız, incittiniz pek çok kez. Tüm bunları bir arkadaşınıza yapsaydınız o arkadaşlığa hâlâ hevesle devam etmek ister miydiniz? Sanmam. Gözden çıkarırdınız o arkadaşı. Bu ilişkide aslında peşinde olduğunuz mesele onun arkadaşlığı değil. Kendinize dürüst olursanız göreceksiniz ki “belki tekrardan deneriz” meselesi bu.
Alıntı