Mariah

Mariah
@saturnfamesi
Ahlaklı ya da ahlakdışı kitap diye bir şey yoktur. İyi yazılmış ya da kötü yazılmış kitap vardır.

Mariah

, bir kitap okudu
10/10
·444 syf.·
6 saatte okudu
·
2025 27. kitabı
Inio Asano
8.2/10 · 337 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Hergün sessiz kalmak için çabalıyorum, kimsenin işine karışmıyorum, kimseyi rahatsız etmiyorum ya da gereksiz tartışmalara girmiyorum. O zaman neden? Neden her zaman her şeyde batırıyorum?”
Duygu ve Düşünce
“Ve ben de, benim durumuma kendi kişisel düşüncelerini kabul ettirmeye çalışmandan daha zeki olduğunu düşünmüştüm."
Alıntı
"Kendime bakınca kimseye gerekmeyen ve hayatımda hiçbir amacı olmayan biriyim. Sadece ölmek biraz korkutucu olduğu için yaşıyorum."
Alıntı
“Çocuk gibi davranmayı biliyor yetişkin gibi davranmayı bilmiyordu.”
Alıntı