“Ama bahar kesin gelecekti. Asla bitmeyen kış diye bir şey yok. Punpun, bugün zor bir gündü diye düşündü ve yarının eğlence dolu olacağına emindi. Eğer yarın olmazsa gelecek hafta olacaktı. Eğer gelecek hafta olmazsa gelecek ay olacaktı. Eğer gelecek ay olmazsa gelecek yıl olacaktı. Ama mutlu zamanların geleceğinden emindi. İnanmak istediği buydu.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası çizgi roman ve manga okumayı pek sevmiyorum ama bu mangadan çok hoşlandım. Oyasumi Punpun, insan psikolojisinin sansürsüz bir anlatımı olabilir. Benim gibi psikolojik kurgu sevenler eminim bu mangayı okumaktan keyif alacaktır. Diğer ciltler için heyecanlıyım çünkü zevkine güvendiğim insanların çok övdüğü bir seri.