berceste

berceste
@saudaadee
“aşk mıdır sinem içre gelip de câ eyleyen?” music.youtube.com/watch?v=vCtOBpe...
İşgal dalgası “Aliya” nasıl mı başladı? İşte böyle…
“Elizer ve Devora, Filistin’e yerleşme kararını kendi kendilerine almış olsalar da, 1881’den 1903’e kadar devam eden birinci Aliya dalgasının içindeydiler. Bu tarih aralığında, çoğunluğu Doğu Avrupa’dan olmak üzere 25 bin dolayında Yahudi, Filistin topraklarına göç etmiş ve böylece Ortadoğu tarihinde yeni bir süreç başlamıştır.”
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
Ramazan Yaşar isimli okura yanıt verildi
berceste
Ramazan Yaşar Hangi eserini okuyorsunuz?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İşgal dalgası “Aliya” nasıl mı başladı? İşte böyle…
“Elizer ve Devora, Filistin’e yerleşme kararını kendi kendilerine almış olsalar da, 1881’den 1903’e kadar devam eden birinci Aliya dalgasının içindeydiler. Bu tarih aralığında, çoğunluğu Doğu Avrupa’dan olmak üzere 25 bin dolayında Yahudi, Filistin topraklarına göç etmiş ve böylece Ortadoğu tarihinde yeni bir süreç başlamıştır.”
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
Ramazan Yaşar isimli okura yanıt verildi
berceste
Tavsiyeniz üzerine Cengiz Özakıncı nın alıntılarını inceledim fakat üslubunu pek beğenemedim. Öğretmekten ziyade aşılamayı ilke edinmiş gibi ama yinede yanılıp yanılmadığımı anlamak için bir şans vereceğim:) diğerlerinin de okunmayı bekleyen kitapları mevcut. Tavsiyeniz için teşekkür ederim:)
Bir kürd 'e sevdalandım
Bir Kürt’e sevdalandım, Bakışlarında suskun bir cesaret. Gözleri bir kürd kadar asi, İnsanın içine dokunan cinsten. Bir Kürt’e sevdalandım, Kalbine, sadece yürümeyi bilenlerin İz bırakabildiği bir yol gibi. Güzelliklerle dolu o kalbe Ben yine sığamadım. akın açıkgöz
1000Kitap
berceste
Kalemine sağlık🙏🏻
Çalışmak ve Tevekkül Üzerine Bir Tahayyül
Bu hayatta herkes kendi zaman diliminde, kendi kaderinin saatine göre yaşar. Kainatın matematiğinde "Geç" veya "Erken" diye bir kavram yoktur; sadece "Vakti Gelmek"vardır. Bunu iyi analiz et: Kimi 20 yaşında milyoner olur, 50 yaşında kanserden ölür. Kimi 50 yaşına kadar sürünür, 50’sinde imparatorluğunu kurar ve 90’ına kadar krallar gibi yaşar. Kimi 20’sinde evlenir, 30’unda nefretle boşanır. Kimi 40’ında hayatının aşkını bulur ve sonsuzluğu tadar. Arkadaşın müdür oldu diye, sen geride kalmadın. O kendi saatini yaşıyor, sen kendi saatini. Hayatın start çizgisi ve finish çizgisi herkes için farklı yerdedir. Şu an bulunduğun yer, tam olarak olman gereken yerdir. Soru şu: Buradan nereye gideceksin? Hayat sana farkındalığı 15 yaşında vermediyse, suçlu değilsin. Ama hayat sana farkındalığı 25'inde, 30'unda veya 40'ında verdiği an; o an senin miladındır. Eğer o an durup; "bittik, mahvolduk, yaşıtlarım aldı yürüdü, ben geç kaldım, benden artık bir yol olmaz..." dersen eğer geçmiş olsun.
Duygu ve Düşünce
berceste isimli okura yanıt verildi
berceste
@_Biokur Bu yazıya Experience yakışır diye düşünüyorum. Motivasyon müziklerinin piridir. Fonda açılıp okunursa motivasyon en üst düzeyde hissedilir:)
Çalışmak ve Tevekkül Üzerine Bir Tahayyül
Bu hayatta herkes kendi zaman diliminde, kendi kaderinin saatine göre yaşar. Kainatın matematiğinde "Geç" veya "Erken" diye bir kavram yoktur; sadece "Vakti Gelmek"vardır. Bunu iyi analiz et: Kimi 20 yaşında milyoner olur, 50 yaşında kanserden ölür. Kimi 50 yaşına kadar sürünür, 50’sinde imparatorluğunu kurar ve 90’ına kadar krallar gibi yaşar. Kimi 20’sinde evlenir, 30’unda nefretle boşanır. Kimi 40’ında hayatının aşkını bulur ve sonsuzluğu tadar. Arkadaşın müdür oldu diye, sen geride kalmadın. O kendi saatini yaşıyor, sen kendi saatini. Hayatın start çizgisi ve finish çizgisi herkes için farklı yerdedir. Şu an bulunduğun yer, tam olarak olman gereken yerdir. Soru şu: Buradan nereye gideceksin? Hayat sana farkındalığı 15 yaşında vermediyse, suçlu değilsin. Ama hayat sana farkındalığı 25'inde, 30'unda veya 40'ında verdiği an; o an senin miladındır. Eğer o an durup; "bittik, mahvolduk, yaşıtlarım aldı yürüdü, ben geç kaldım, benden artık bir yol olmaz..." dersen eğer geçmiş olsun.
Duygu ve Düşünce
berceste
Okurken motivasyon müziğini duyar gibi oldum. Güzel bir yazı olmuş:)