berceste

berceste
@saudaadee
“aşk mıdır sinem içre gelip de câ eyleyen?” music.youtube.com/watch?v=vCtOBpe...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence En Akılda Kalıcı Yöntem:
•Sizde okurken not alıp kendi kendinizle tartışıyor musunuz ? :) Kitap okurken aklınızda kalması için özgün yöntemleriniz varsa beklerim dostlarım. ••
Alıntı
berceste isimli okura yanıt verildi
berceste
Eniz ☭ Ya da ses kaydı alırken eş zamanlı olarak yazmak. Tavsiyeni de denerim, teşekkürler:)
Bence En Akılda Kalıcı Yöntem:
•Sizde okurken not alıp kendi kendinizle tartışıyor musunuz ? :) Kitap okurken aklınızda kalması için özgün yöntemleriniz varsa beklerim dostlarım. ••
Alıntı
berceste
Ben yazmaktan ziyade ses kaydı almayı seviyorum. Çünkü yazarken düşündüklerimin hepsini kağıda aktaramıyorum:(