Yaşımız ilerledikçe anlıyoruz aşktan daha önemliymiş küçük detaylarımızı bilen ve buna saygı duyan bir insanın varlığı. Bunun aşktan daha fazla yüreğimizi iyileştirdiğine.
Çocuk aklımızla bunun adını aşk koymuşuz. Yaralayan birşeyden beklemişiz şifayı. Önemsenmekmiş, hatırlanmakmış önemli olan.