Erkek kendi başına kaldığında sadece erkektir,kadin da kendi başına sadece kadindir.Ama kadınını bulan erkek ve erkeğini bulan kadın insan olmaya başlar.
Evli olan bağlandığı için bağlandığı yeri düşünerek yaşar.Bu fedakarlığın ifadesidir.Bir kişi iken çok kisi düşünür ve yaşar. Ama bekar bağlanmadığı icin geriye dönüp bakacağı yer yoktur .Kendini düşünür sadece ,kendince yaşar. Bu sebeble bekâr bencilliğe daha yakin durur.Evlenmis olan bencil düşünüyorsa evli gibi değil de bekâr gibi düşünüp yasiyor demektir..
Diyebilirsin ki bir insani fotograflarindan ve hakkindaki haberlerden ne kadar taniyabilirsin ?Haklisin belki de çok az.. O zaman şöyle demeliyim seni az taniyorum .Az..
Sen de farkettin mi az dedigin küçücük bir kelime .Sadece A ve Z.Sadece 2 harf .Ama aralarinda koca bir alfabe var Ve o alfabe ile yazilmis onbinlerce kelime ve cümle. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasinda.Biri baslangic biri son.Ama sanki birbirleri icin yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için .Aralarindaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavusmuslar gibi .Senin ve benim gibi.....