Sıdıka Kaya

" Başkalarından bizi kendi hayal ettiğimiz şekilde sevmelerini beklediğimiz için acı çektiğimizi, oysa sevginin kendini belli ettiği şekilde sevmeliymişiz.."
Reklam
" İnsan bu dünyada daima tek başına olduğunu, ama hep başkaları için yaşadığını fark eder."