Sıdıka Kaya

" İnsan bu dünyada daima tek başına olduğunu, ama hep başkaları için yaşadığını fark eder."
Reklam
" Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır."