Sıdıka Kaya

Reklam
" Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır."
" Unutma...İnsan kendi dünyasında hem kalabalıktır hem de yalnız." " Yalnız değilim, kalabalığım.Ama kalabalıkta tek başımayım."
" İçimde suskunluğumdan inşa edilmiş koca bir dağ var."
Sayfa 16
" Her anı, ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum."
Reklam