Sıdıka Kaya

" Unutma...İnsan kendi dünyasında hem kalabalıktır hem de yalnız." " Yalnız değilim, kalabalığım.Ama kalabalıkta tek başımayım."
Reklam
" İçimde suskunluğumdan inşa edilmiş koca bir dağ var."
Sayfa 16
" Her anı, ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum."
" Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım: mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşun kalem silgisiydim.Azaldığımla kaldım."