Sıdıka Kaya

" Sen herkesten ayrısın.Seni herkesten ayrı yapan şey, yalnızca fıtratın ve görünüşün değil, aynı zamanda dünyadaki hikayen.Hikayendeki acılar da sana özgü.Sen işte bu hikaye sayesinde sen oldun.Kendi hikiayenden korkup kaçarak değil, onu iliklerine kadar yaşayarak sen olmayı sürdürebilirsin."
Sayfa 71
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Bizi şükür sahibi kılan şey mutluluk değildir.Tam tersi şükürdür bizi mutlu kılan.."
Sayfa 32
" İnsan en çok kendi içindeki sesleri işitir."
Sayfa 21