sedna

sedna
@sdna
Bir eve en yakın hissettiren bazen insanlardır.
lise
2 Ekim
20 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hala yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

sedna

, bir kitap okudu
10/10
·247 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Ocak 2023 00:00
·
2023 2. kitabı
Orhan Veli Kanık
8.1/10 · 31,4bin okunma
“Ağlasam geçer, Biliyorum.. Ağlanmıyor.”
“Geleceğim, bekle dedi, gitti.. Ben beklemedim, o da gelmedi. Ölüm gibi bir şey oldu.. Ama kimse ölmedi.”
“Bir insana duyulan sevgi de nefret de eşit orantılardaydı aslında. O yüzden ne kadar seversek o kadar kırılıyorduk.”