Hayatımda her şeyi kuralına göre yaptım. Eğitim hayatım boyunca bir kere bile okulu asmadım, okulda arkadaşlık ilişkilerimi samimi ama belli bir mesafede tuttum. Kendi hayalimi değil de ailemin istediği, başarılı olacağıma emin olduğum, risk almadığım bir bölümü seçtim. Bölümü geçen yıl birincilikle tamamladım. Ama kardeşime yakın olabilmek için uzak mesafedeki tüm iş tekliflerini reddettim, yakın ama daha itibarsız işime başladığımda en çok çalışan kişi oldum. Aşık olacağım insanı beklemek yerine iyi anlaştığım, güvenli birini seçtim. Peki sonuç; iki tanesi hariç, sadece iyi günde yanımda olan arkadaşlarım, her gün lanet okuyarak gittiğim bir işim, hak ettiğimin çok altında aldığım maaşım, yaptığım işi sevmediğimi görmeyen ailem ve sorumsuz, heyecansız, saçma sapan bir ilişkim var. Neden? Her şeyi doğru yaptığım halde neden hiçbir şey istediğim gibi, planladığım gibi olmuyor?