Budistlerin dediğine göre Tanrı'yı bulmanın 149 yolu varmış. Ben Tanrı'yı değil kendimi arıyorum ki bu çok daha karmaşık. Tanrı hakkında pek çok şey yazılıp çizilmiş ama benim için tek bir satır yazılmamış. Tanrı daha iri, annem gibi; bulunması daha kolay, karanlıkta bile. Ben herhangi bir yerde olabilirim ve kendi kendimi tamamlayamadığımdan kimseden yardım isteyemem.
Sayfa 122 - Sel Yayıncılık