Ülkü :)

Ülkü :)
Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
öğrenci :D
KÜ<Türkçe Öğretmenligi>
Ankara/Kastamonu
Ankara
181 okur puanı
Nisan 2015 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hayat
Hayat gerçekten çok garip bir şey. İnsanlar çok garip. Çok korkunç. -Sena
Reklam
Özdemir Asaf
Kadın sustu, adına sinsi dediniz Sanki siz melektiniz. Kadın güldü, hafif dediniz Sanki siz ahlakınızı kiloya vurmuştunuz. Kadın konuştu, geveze dediniz Sanki siz çok oturaklıydınız. Kadın giyindi, tahrik etti dediniz Sanki siz çarşaf giyen kadına tecavüz etmediniz. Kadın baktı, kaşı gözü oynak dediniz Sanki her gördüğü kadına dansöz gibi oynayan siz değilsiniz. Kadın evet dedi, çantada keklik dediniz. Kadın hayır dedi, kendini beğenmiş dediniz. Kadın sevişti, namusun kirlendi dediniz. Erkek sevişti, elinin kiri yıkar geçer dediniz. Diye diye kadının ömrünü yediniz!.. Ve ne yazık ki sizi doğuran da o kadındı, Bunu hiçbir zaman anlamak istemediniz...
Şiir
Soru :)
Bırak şimdi yumurtayı tavuğu.Al sana yüzyılın sorusu; kalp mi aşktan çıktı aşk mı kalpten sevgili?.. -Küçük İskender
Sevmek
Misafirliğe gittiğim evlerde yırtık çorabımı saklar gibi saklıyordum seni deli gibi sevdiğimi... -Küçük İskender
Keşke seninle aynı şehirde nefes almak bu kadar zor olmasaydı. Keşke aynı şehirde yaşayan birlikte olmayı haketmeyen o kadar insan varken biz ayrı olmasaydık. Keşke bize yazık olmasaydı, umudumuzu kaybetmeseydik bizden. Biz olabileceğimizden... -Sena
Reklam