Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
Ben 1k'ya katılalı tam tamına 1 sene olmuş :) Zaman ne çabuk geçmiş gerçekten... Burada tanidigim, okuduğu kitapları özendiğim bir çok kişi var. İYİ Kİ VARSINIZ :))