səbunə

səbunə
inst/@sebune.memmedli

səbunə

, bir kitabı yarım bıraktı
Arda Erel
7.8/10 · 1.512 okunma
Reklam
#ÖFA
"bazen git denmez. sadece gidilir.."
"anladım ki insan kızmadığında, özlemeye başlıyormuş meğer, ne güzel insansın, yanımda yokken bile bir şey daha öğrettin bana."
“unuttum” dediklerinde bile, insanlar bir kere daha hatırlarlar,

səbunə

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
70 günde okudu
·
2024 24. kitabı
Mehmet Yıldız
8.7/10 · 1.244 okunma