Papaz okulunda olduğu gibi ,insan her zaman aynı insanları görürse,bunları yaşamının bir parçası saymaya başlar.İyi ,ama bu kişiler de bu nedenle ,yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar.Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar ,canları sıkılır .Çünkü,efendim ,herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır .
Ne var ki ,hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
Sayfa 50 - Can Yayınları (mini kitap)·Kitabı okudu
Yarım kalan hikayelerin meğerse Son'a ne çok ihtiyacı varmış . Yalın ,akıcı bir dil kullanılan bu kitap ,kimi zaman yürek burkan ,kimi zamansa heyecanlandırıp bir nefeste okunan bir kitap oldu benim için . Keyifle okudum ,sizlerinde aynı keyfi alacağınızı düşünüyorum . Bir de Aguli'yi ben de özleyeceğim galiba :)