Oğlu doğduğundan beri pek kitap okuyamayan, kendi kitaplarından daha çok çocuk kitapları okuyan anne.. E o zaman en sevdiğimiz çocuk
kitaplarını da profile ekleyebiliriz bence:)
Bütünleşmenin en üst noktası bir diğerinin eksikliğine tahammül edebilmek. Onu kendi eksikliğin gibi benimseyerek… Çünkü bazen o eksikliği görebilmen sende de o eksikliğin var olmasından kaynaklanır.
Özlem, anıların gölgesinde büyüyen bir çiçek gibi; kökleri toprağın derinliklerinde saklı, yaprakları ve çiçekleri gökyüzüne açılırken, her mevsim yeniden tomurcuklanan..