İstenildiği gibi olan yada olmayan şeylere üzülmekle o kadar çok zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve her şey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun bitsin...
" Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmak isterdim" dedi "Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda"