Seda Akyüz

Seda Akyüz
@sedaakyz12
@sedaakyz12·
·
sabitlendi
"Ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile."
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benden küçük Seda'ya not: Başardık
Sevgili küçük ben… Bazen çok yoruldun, bazen kendinden şüphe ettin, bazen de yolun sonuna ulaşamayacağını düşündün. Ama her şeye rağmen yürümeye devam ettin. Çünkü içinde hiç sönmeyen bir hayal vardı. Şimdi sana dönüp gururla söyleyebilirim; başardık. Bir zamanlar hayalini kurduğun mesleğe kavuştuk. Öğretmen olduk. Artık minik kalplere dokunup ilk deneyimlerinde yanlarında olacağım için çok heyecanlıyım.
Karman çorman şeyler kaynaşıyordu ruhumda...
Sayfa 58·Kitabı okuyor
Edebiyat
İyi geceler 1K
Final ödevlerine kısa bir mola🎶
Kaçmak istiyordu, ama bütün evrende onu gizleyecek bir köşe yoktu.
Sayfa 34·Kitabı okuyor
Edebiyat