sahajkskks

sahajkskks
@sedaaleynaa
"Gençlerin sevgisi yüreklerinde değil, gözlerindeymiş meğer."
Reklam
"Ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile.." -Şeker Portakalı
Edebiyat
Sabahattin Ali'nin dediği gibi: "Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan!
Edebiyat
“Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor anlıyor musun?”
Bunu okuyan kişiye not: Canımın içi,her şey güzel olacak.Sadece her şey vaktini bekliyor. Minik kalbin üzülmesin. Seni seviyorum."
Aşk
Reklam