sahajkskks

sahajkskks
@sedaaleynaa
İnsanların beni beğenip beğenmemeleri umurumda değil artık. Ben kendimi tanımakla ilgiliyim.
Reklam
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
"Gençlerin sevgisi yüreklerinde değil, gözlerindeymiş meğer."
"Ruhu çok ağrıyordu, her zaman gülüyor olmuş olsa bile.." -Şeker Portakalı
Edebiyat
Sabahattin Ali'nin dediği gibi: "Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan!
Edebiyat