Hayatta 3 yanlışım oldu Olric
Ne gibi efendimiz ?
-Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu
O nedir efendimiz ?
-Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış 1 doğruyu götürür.
Gidelim efendimiz...
“Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık. Kimse bir başkası için kederlenmiyor. Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden.”
Başkalarına söyleyecek bir sözüm olabilmesi için önce kendime söz geçirmem gerektiğine inanıyorum. Bana bugün ne yapmalı? diye soracak olurlarsa, ancak, önce kendini düzeltmelisin, diyebilirim Kendini çözemeyen kişi kendi dışında hiçbir sorunu çözemez