sahajkskks

sahajkskks
@sedaaleynaa
Hayatta 3 yanlışım oldu Olric Ne gibi efendimiz ? -Tanıdım, inandım, güvendim. Ama 1 doğrum oldu O nedir efendimiz ? -Sevmek Olric. Fakat sen de bilirsin ki 3 yanlış 1 doğruyu götürür. Gidelim efendimiz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

sahajkskks

, bir kitabı okumaya başladı
Şükrü Erbaş
8.3/10 · 14bin okunma
Puan vermedi·
“Farkında mısınız bilmem, kimse kendi acısını bile duymuyor artık. Kimse bir başkası için kederlenmiyor. Birbirine ihtiyacı olanlar özenle uzak duruyor birbirinden.”
İnsanın Acısını İnsan AlırŞükrü Erbaş · Ümit Yayıncılık · 199514bin okunma
Puan vermedi·724 syf.··
2021 2. kitabı
Başkalarına söyleyecek bir sözüm olabilmesi için önce kendime söz geçirmem gerektiğine inanıyorum. Bana bugün ne yapmalı? diye soracak olurlarsa, ancak, önce kendini düzeltmelisin, diyebilirim Kendini çözemeyen kişi kendi dışında hiçbir sorunu çözemez
TutunamayanlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202475bin okunma

sahajkskks

, bir kitap okudu
Puan vermedi·724 syf.··
2021 2. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma