“Meğer kimse kötü değilmiş. Senmişsin sana kötülük yapılmasına izin veren. Bazılarını dışarıda bırakmak yerine, kalbine misafir eden. Bazılarının suratına kapıyı kapa. Mutsuzluk kapılarını kapamadıkça mutluluk hayatına nasıl girebilir ki?”
“ Bundan sonra şu gerçeği unutmayın: Tek önemli vakit vardır, içinde bulunduğunuz an. O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi, kiminle beraberseniz odur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş, iyilik yapmaktır. Çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur”