Görme,bizi düşünme ve hatırlama derdinden kurtarır. Ekran bizi seyirci kılar. Seyirci,eylemin peşinde koşan kişi değildir. Seyirciye dönüşen varlığımız herhangi bir eylemde bulunma imkanımızı felce uğratır.
.
.
Televizyonunuzu kapatmayı unutmayın. YavaşlaM. Kemal Sayar