S e d a

S e d a
@sedakkale
Herkesin derdi ötekine masal gelir, öyle değil mi?
Reklam
İnsan karşısındakine ağlamaz; ona bakar, ona ağlıyormuş gibi yapar ama asıl kendine ağlar.
Hafızamda yer etmeyecek kadar çok ağlıyordum o zamanlar.
Kitap Alıntısı
Onlarınki seçilmiş yalnızlık, benimki ise doğuştan.
Edebiyat
Ama uyandım. Beni, benimle aynı sınavlardan geçmemiş hiç kimsenin asla anlayamayacağına uyandım.
Alıntı
Reklam