Seda

Seda
@sedasenn
İpi kopmuş bir boncuğum senden sonra.Bedeni olmayan bir zaman, odalarda.Canım ne kadar acıyorsa sözüm o kadar üşüyor.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İki kişilik bir yalnızlığım fotoğraflarının önünde Birisi alıp götürdüğün,öteki bırakıp gittiğin.

Seda

, bir kitap okudu
9/10
·120 syf.·
Beğendi
·
2017 21. kitabı
Furuğ Ferruhzad
8.5/10 · 4.233 okunma
bana düşen hatıralar bahçesinde hüzünle dolaşmaktır ve "ellerini seviyorum" diyen sesin kederinde ölmektir ellerini bahçeye dikiyorum yeşereceğim biliyorum, biliyorum, biliyorum
Şiir
Kaçıyorum senden, senden uzakta açayım diye
Şiir