Sedat TURAN

Sedat TURAN
@sedatim
Yazık, şairler kadar cesur değilim... #95364681

Sedat TURAN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·512 syf.·
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Mihri Mavi
7/10 · 3.959 okunma
Reklam
Boşvermek gerekir bazen Bazen unutmak... Hatırlamamak, bazen "yokmuş" gibi davranmak... Belki umursamamak, bazen gitmek gerekir ve ardına bakmamak.... Uzaklaşmak, unutmak... evet "kaçmak-sa" kaçmak. .. Bazen silbaştanlar gerekir... belki de mutluluk "bazen-lerin" ardına gizlenmiştir.... KiMBiLiR...
"Menteş kafası"
Sevdiceğim, gözyaşı averajı bizdedir.
" Arandıkça bulunmamış yıllar yılı, bulundukça aramaklı 🍁🌙"