Bu saatlerinde, bir gün her şeyi göze alarak sordum:
“Neden herkes sizden korkuyor, halbuki siz iyisiniz de?..” Umduğumun tersine kızmadı:
“Ben yalnız sana karşı iyiyim...”
Ama hemen, düşünceli ve samimi olarak ilave etti:
“Belki gerçekten de herkese karşı iyiyim. Yalnız bunu gösteremiyorum. Bunu insanlara göstermemek gerek. Yoksa adamın tepesine çıkarlar... Bataklıktaki kuru bir yaprak parçasının üstüne nasıl çıkarlarsa, iyi olan insanların sırtına da öyle çıkarlar... Ve ezerler...