Sedef Ş

Sedef Ş
@sedefsnl
Yalnızca tek bir tür insan varsa, o zaman neden hiç geçinemiyorlar. Hepsi birbirine benziyorsa, niçin özel bir çaba harcayarak birbirlerini aşağılıyorlar ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama sabah olunca her şey hep daha iyi olur.
Çoğunluğa bağlı olmayan tek şey insanın vicdanıdır.
İstediğin kadar saksağanı vur vurabilirsen ama unutma, bülbülü öldürmek günahtır.

Sedef Ş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
5 günde okudu
·
2021 20. kitabı
Sharon M. Draper
8.6/10 · 39,9bin okunma