Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gülten Dayıoğlunu çok ama çok severim. Canım Fadişimi de çok sevdim. Kemalettin Tuğcu kitabı okuyor gibi hissettim. Çocukluk travmam depreşmedi desem yalan olur. :D Kitaba gelecek olursak ,çocuklar okumalı evet ama çocuklardan ziyade daha çok anne-babalar, özellikle dağılmış aileler okumalı. "Arada olan çocuklara oluyor"u bizzat okuyorsunuz.Ayrıca herkes gibi babasına çok kızdım ama annesine de bir o kadar kızdım. Sebebini kitabı okuyunca anlayacaksınız. Kitap bittikten sonra çocuk kitabına da ağlamazsın bee diyorsunuz.... Hoşça kal canım Fadişim.