Mal sahibine de fakir olana da desen ki malın var ; sinirlenir, üzülür, bozulur. Eğer zenginse, 'gözümü var bunun?' diye ;fakirse, 'dalga mı geçiyor?' diye bozulur. Ama muhatap ilim sahibiyse de cahilse de desen ki ilmin var ;hoşuna gider. Eğer alimse kıymeti takdir edilmiştir, cahilse adam yerine konmuştur. Her durumda memnun olur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ümidi olan ağlar, ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet ;nisan yağmuru müjde ve neşe ;gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir. Modern çağda bu kavramı da kaybettik ; ağlamayı olumsuzladık, negatif kodladık ; ağlamamak lazım, ağlamak zayıflıktır gibi çok berbat bir anlayış bu. Olur mu hiç!Ağlamayan gülemez ki zaten. Gülmek ağlamanın ta kendisidir, madalyonun biri bir yüzü, biri bir yüzüdür.
Hakiki gülenler hakiki ağlayanlardır.