Seda T.

Seda T.
@sedovski
Önce kul, sonra anne, eş, evlat ve öğretmen.
Öğretmen
Yüksek Lisans
Ankara, 22 Kasım
28 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Uygarlığımızın üstünü kaşıntı tozu kaplamış da, kaşınan zihinlerimizi sallayıp durmaktan, önemi olan şeylere ilgi gösteremez hale gelmişiz gibi hissediyordum.”
Sayfa 16·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Çağımızın parolası ‘Yaşamayı denedim ama dikkatim dağıldı.’ olabilir mi diye düşündüm.”
Sayfa 16·Kitabı okudu
“Anı yaşama becerisini ben de kaybediyordum. Ve bundan nefret ediyordum.”
Sayfa 15·Kitabı okudu

Seda T.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
2026 3. kitabı
Adam Phillips
7.2/10 · 2.893 okunma

Seda T.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·116 syf.·
2026 2. kitabı
Melisa Kesmez
8.4/10 · 7,7bin okunma