Dünyada bir tek insana inanmıştım. O kadar çok inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı. Ama bir kere kırılmıştım. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı.
Yaşanması gerektiği için yaşanmış, daha fazla yaşanması doğru olmadığı için bitmişti.
Artık düşünme, üstünde durma.
Hayatında olması gerekenler yanındadır, olmaması gerekenler uzağında.