"Insanları izliyorum,uzaktan,yakından.
Garip bir sakinlikle,kimseye kızmadan,kimseyi üzmeden,kimseye kırılmadan.
Sadece sessizliği hissediyorum,garipsemiyorum.
Hissetiğim sadece sesizlik.
Insanları izliyorum
Sakinleşiyorum.
Herkes kendine düşen rolü oynuyor.
Kimi yalanı,kimi dürüstlügü,kimi hırsı oynuyor.
Ben artık sakinliği oynuyorum.
İzliyorum
Garipsemiyorum
Huzur
Biraz uzaklaşmakta."