Aslına bakılırsa kıyamet meleği epey gecikmişti, çünkü insan kendi cehennemini çoktan yaratmıştı. Hatta ahali kendi başına kalsa, yıkım, çürüme ve ceza çok daha çetin olacaktı. Yüreği hassas, kalbi incelikli insanlar, her an bir azabın içindeydiler.
Sayfa 9 - Doğan Kitap / 1. Baskı Ocak 2025·Kitabı okudu
Yaşayanlar, yani ölümün bedenlerine çürümüş sancılar hâlinde nüfuz etmeye başladığı, lakin sisten elleriyle gözlerini örtmediği için henüz yaşayanlar, şüphesiz ölülerden daha da korkunçtu.