Sefa

Sefa
@sefagblog
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ Okur, çok düşünür, biraz da yazar...
Sükûtun Gücünü Küçümsüyoruz...
Evlat, babayı hem bir otorite kabul etmeli, hem kırmak istemeyeceği bir merci olarak görmeli. Babalık berhayat olmalı, cari ve etkili olmalı. Fakat sınırlayıcı, örseleyici, yaralayıcı, kişiliği zedeleyici olmamalı. O dengenin gözetilmesi lazım.
Sayfa 124 - Profil Kitap·Kitabı okudu
Aile
Abdurrahman cengiz isimli okura yanıt verildi
Sefa
Aynen öyle.