Seher

Seher
Gölgelerin ardına sakladım kusurumu.
@seher23·
·
sabitlendi
"Nejraději bych utekla třetí cestou která nevede ani k tobě ani s ním, někam do samoty." - asıl istediğim üçüncü bir yol; ne sana ne de ona çıkan, yanlızlığa giden bir yol.
Sayfa 56 - indigo·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı insanlar kitap okurken cümle altlarını çizmekten çok hoşlanmaz, kitaba zarar vermek gibi görür ama ben altını çizerek kedimden izler bırakmayı seviyorum. Benden bir iz, benden bir parça düşünce… aslında çizdiğim cümle yansımam çoğu zaman.
1000Kitap

Seher

, şu anda okuyor
%17 (88/496 syf.)
Okay Tiryakioğlu
8.9/10 · 313 okunma
“Başarmak isteyen yiğit yolunu, gönlü olmayan korkak adam ise nedenini bulur,” demişti.
Sayfa 49·Kitabı okuyor
Alıntı
“Halihazırda düşmanım konumundasın ama gerçekte maziye hoş bir bakışsın benim için.”
Sayfa 45·Kitabı okuyor
Alıntı