S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
Bana ayrılan ölümü sabırla beklemeye gelmişim bu odaya.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hiç olurken duyduğum yüksek acı beni iyileştiriyor.
Evde soluduğumuz hava da bir şey olmaya başlamıştı. Bir gün ona dikkat kesildim, evdeki havaya. Bana bazen kalkıp bir yerlere gidiyor gibi geldi, öyle gelince de soluk almakta zorluk çektim.
Karşılıklı yıpranıyorduk.
Yatağın sancılarına kıvrılarak uyku aradım.