S

S
@seherkonal
·.· Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. ·.·
Çocuk geceliğiyle fırlıyor yatağından çıplak ayakları ile ve bağırıyor buz kırıntılarında koşarken: “Anne havadaki müziği tut, geliyorum.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yalnızlık nasıl emek sarf ederek en çok sahip olduğumuz şeyse, aşk ta bedenin.
“Kalbimiz başka bir ülkede bütün kalplerle birlikte yan yana sorguya mı çekiliyor?”
İns düşünüyordu. Ne gibi düşünüyordu? Kelime yoktu, kelimesiz.