seher

seher
@seherws
bazı kitapların son sayfaları çok sevdiğin bir insanı kaybetmek gibi
belli ki ortada kayda değer bir sevgi yokmuş.
Reklam
aynı kitapları okumadığımıza eminim, aynı duygularla okumadığımıza da eminim.
acele etmene gerek yok. göz kamaştırmana gerek yok. kendinden başka biri olmana da gerek yok.
istersen kütüphaneleri kapat, ama benim zihnimin özgürlüğünün üstüne kapatabileceğin ne bir kapı, ne bir kilit, ne de bir sürgü var.
umut etmek yeni hayal kırıklıklarına yol açabilirdi.