George herşeyi önceden biliyormuş aslında bu hayatın bize neler göstereceğini.evet çoğu şeyi tahmin etmiş ama en önemli olanı ise düşünce özgürlüğünün kısıtlanması hakkında yazması. kitabı bitirdikten sonra çok kafa yordum yönetime, yönetilme şeklimize mutlaka okuyunuz.