Her şey beton kesiliyor ve beton gibi anlamsızlaşıyor, insanların her zamanki hayatlarına devam edebilmelerine şaşıyorum. Vitrinlere bakıyorlar, yayıla yayıla yürüyorlar, otobüsün penceresinden beni seyrediyorlar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Can sıkıntısından öte. Yok olmak istiyorum. Yaşasam ya da yaşamasam farketmez. Dünya yok olsa da öyle. Hatta bir an önce yok olsa daha iyi olur. Ben bu serin odada bir kaç yıl kalabilirim, kalayım