şehriban

şehriban
@sehribank
instagram.com/kitapedebiya?ig... “Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan biriyim.” Sabahattin Ali
Öğretmen
Pamukkale Üniversitesi
Van
Sanat, Edebiyat, Felsefe
194 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Alışır, alışırsın. Bu dünyada başka türlü yaşamanın hiçbir çaresi yok...
Reklam
Gülüyor, iri, mavi gözlerinde kederlerin en acısını, en onulmazını taşıyordu. Büyük bir yarası, bir derdi olmalıydı. Onulmaz bir yarası... Dünyanın ortasında tek başına kalmış bir hali vardı. Yalnız, yapayalnız.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Çok zekiydi, az konuşur, hep inceden gülerdi.
Şu insanlar, şu dünyada var oldukça her şeye akıl erdirecekler, kartalın uçuşuna, karıncanın yuvasına, ayın, günün doğuşuna, ölüme, kalıma, her şeye akıl sır erdirecekler. Tek insanoğluna güçleri yetmeyecek, onun sırrına ulaşamayacaklar.
Sayfa 13·Kitabı okudu

şehriban

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
17 saatte okudu
·
Okunma: 08 Mart 2026 09:34
·
2026 17. kitabı
Yaşar Kemal
8.3/10 · 36,2bin okunma
Reklam