Kitaba bir gezi kitabı bakipta Ilber Hoca zenginler icin yazmış bu kitabı diyenleri anlamış değilim...Nasil, neye göre kitap okuyorlar.Halbuki kitapta gercekten güzel bilgiler var, gezdiği gördüğü yerleri tavsiye yönleride var guzelliklerini anlattığı kısımları elbette şüphesiz...Bazi yerlerde dil öğrenmenin uzerinde durmuş, bazi yerlerde eğitimde neler yapilabilir vs vs...dahası icin bence okunmalı...tavsiye alacağın yerler elbette olacaktır...Kitaba sadece gezi kitabi olarak bakmamak lazim...
Hayatımızın her anına rehberlik edecek muhteşem ötesi bir kitap...Kitap gençlerle başbaşa demiş ama kendimi bile genç hissederek ve genclerin yerine kendimi koyarak okudum ve güzel nasihatler edindim. Üzüldüğüm tek nokta ise kitabın kısa olmasıydı malesef...
Gençlerle BaşbaşaAli Fuad Başgil · Yağmur Yayınları · 202419,2bin okunma