Açgözlülüğünüzün sebebi nedir? Doymama hissi mi? Yoksa sizin de mi yemekte "Doydum" dedikten sonra "Şunu da ye, Bunu da ye" diyen bir çevreniz vardı? Eğer öyle bir çevreniz varsa şunu deyin: "Bilinç altıma aç gözlülüğü ya da doymamışlığı yerleştirme. Seni üzmemek için yemek yerine doyduğum için yemiyorum."